اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد .

اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد

اپليكيشن خلافي خودرو

خلافي خودرو و استعلام خلافي خودرو به دليل گسترش روزافزون تكنولوژي اين روزها كار بسيار آساني است. اما در كمي قديمتر از اين، گرفتن استعلام خلافي خودرو براي رانندگان به خصوص زمان خريد و فروش ماشين، كار بسيار دشواري بود. حال گسترش تكنولوژي در اين حوزه نيز به كمك افراد آمده است.

در گذشته پروسه دريافت برگه خلافي خورو وقت‌گيري بود و فرد بايد به پليس +۱۰ و يا راهنمايي و رانندگي مراجعه مي‌كرد. ولي هم اكنون مي‌توان به راحتي از طريق اينترنت برگه خلافي را دريافت و ميزان جريمه را به صورت آنلاين پرداخت نمود.

براي دريافت برگه خلافي به اين روش بايد به دفاتر پليس +۱۰ مراجعه مينموديد و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان به عنوان تعرفه رسيدگي غير حضوري  اجرائيات، اقدام به استعلام خلافي خودروميكرديد.

اين كار را تنها رانندگاني ميتوانستند از اين روش استفاده نمايند كه مجموع خلافي خودروي آنها كمتر از يك ميليون تومان باشد. و براي رانندگاني كه جرايم رانندگي آنها بيشتر از اين مقدار باشد بايد به مراكز راهنمايي و رانندگي مراجعه مينمودند.

با رفتن در سايت راهور به راحتي ميتوانيد خلافي خودرو خود را استعلام بگيريد. با اس ام اس و تلفن همراه نيز ميتوانيد اين كار را انجام دهيد.

اما بهترين روش و در دسترسترين راه براي گرفتن خلافي خودرو داشتن اپليكيشني براي اين كار است. چرا كه امروزه تقريبا تمام افراد داراي گوشي هاي هوشمند هستند و هميشه و همه جا آن را همراه خود دارند. خوشبختانه براي استعلام خلافي خودرو اپليكيشن خلافي خودرو به نام فرمون طراحي و در دسترس است. با دانلود كردن و استفاده از آن متوجه خواهيد شد كه استعلام گرفتن چقدر با اين برنامه آسان است.

اين برنامه علاوه بر امكان گرفتن خلافي خودرو، داراي امكانات مختلف و سودمند ديگري نيز هست. در اين مقاله به معرفي و بررسي اين امكانات ميپردازيم.

اين  اپليكيشن در تمامي شهر ها و روستاهاي ايران در دسترس و قابل استفاده است. به طوري كه تمام افراد در سراسر كشور ميتوانند از اين برنامه استفاده كنند.

برنامه فرمون با استفاده از GPS سرعت آني اتومبيل را نمايش ميدهد و اگر اتومبيل از سرعت مجاز فراتر رود، به راننده هشدار ميدهد تا از سرعت خود بكاهد. به اين ترتيب از جريمه شدن و خطرهاي احتمالي جلوگيري ميشود.

مرجع اپليكيشن فرمون سايت راهور ميباشد؛ اين برنامه به صورت مستقيم به سايت واهور متصل است؛ پس تمام اطلاعات دريافتي آن معتبر و قابل استناد است.

براي استفاده از اين برنامه نياز به داشتن مدارك و اطلاعات اضافي نيست. علاوه بر آن كار با اپليكيشن فرمون آنقدر آسان است كه هيچ مراحل پيچيده اي براي استفاده از آن وجود ندارد.

برنامه فرمون قابليت آن را دارد كه از نقشه، دوربين هاي زوج و فرد، دوربين هاي كنترل سرعت و دوربين هاي كنترل ترافيك را تشخيص دهد و به راننده هشدار نزديك به آنها را بدهد.

رابط كاربري اين اپليكيشن فوق العاده است و براي طراحي آن از متريال ديزاين استفاده شده است. به اين ترتيب براي استفاده از آن نياز به آموزش نخواهيد داشت. طراحي اين اپليكيشن جذاب و بسيار كاربردي است.

با اين اپليكيشن هر فردي ميتواند خلافي خودرو را دريافت كند. اين برنامه براي خريداران و فروشندگان خودرو نيز بسيار مفيد است. به اين ترتيب كار انها آسان و در كوتاهترين زمان ممكن انجام ميشود.

اين اپليكيشن را ميتوانيد از سايت اندرويد سيتي دانلود كنيد


برچسب: خلافي خودرو، استعلام خلافي خودرو، خلافي خودرو آنلاين، خلافي آنلاين خودرو، ريز خلافي خودرو، پرداخت خلافي خودرو، اپليكيشن خلافي خودرو، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۸:۱۷ توسط:negin valadkhani موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :