اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد .

اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد

فال حافظ

گرفتن فال حافظ همانطور كه ميدانيد برگرفته از شعرهاي خواجه شمس الدين محمد فال حافظشيرازي ميباشد. فال حافط در كشور ما تعداد زيادي طرفدار دارد و هر كس بنا به نيت و درخواستش از شعرهاي حافظ برداشت ميكند.

ديوان حافظ پرمخاطب ترين كتاب بعد از قرآن در ايران است. جدا از فال حافظ ، شعرهاي خواجه آنقدر زيبا و دلنشين است كه بعد از قرنها هنوز جذاب و خواندن آن آرامش بخش است. حافظانديشمند بود و درباره خدا، عشق، درد، جامعه آن روز و .... در شعرهايش گفته است. شعرهايش نشان ميدهد كه تفكرش بسيار فراتر از افراد ديگر در آن عصر بوده است.

اشعار حافظ به دليل داشتن ويژگي ايهام، اينطور برداشت ميشود كه هر كس با هر نيتي به زبان وي سخن ميگويد و به او جواب ميدهد. اما فال به نظر و اعتقاد هر فردي بستگي دارد.

معمولا زماني كه كار افراد گره ميخورد يا دلشان جايي گير ميكند، به چيزي فراتر از دلايل منطقي نياز دارد، پس چه چيزي بهتر از فال كه تقريبا آينده را ميگويد. بسياري از افراد نيز به اين مسائل معتقد نيستند و بنا بر اين به سمت آن هم نميروند. اما ايراني ها در مراسم و جشنهاي خاص خود بيشتر به سراغ حافظ و فال حافظ ميروند.

براي فال اثبات علمي وجود ندارد اما اين موضوع كه به هر چيزي فكر كنيد و آن را در ذهنتون مجسم كنيد و برايتان اتفاق بيفتد، ثابت شده است. پس بهتر است كه از اين زاويه به آن نگاه كنيم.

جدا از اين حرفها، گرفتن فال حافظ امروزه از هر جهتي راحت و آسان است و نياز به حمل كتاب سنگين نيست و در هر لحظه اي ميشود فال گرفت يا از خواندن شعرهاي ديوان لذت برد. گرچه خواندن خود كتاب يا ديوان لذت ديگري دارد اما با گسترش تكنولوژي همه چيز به سمت ماشيني شدن پيش رفته است و فال حافظ و ديوانش هم از اين موضوع مستثني نيستند.

يكي از راه هاي تفعل بر حافظ، داشتن اپليكيشن فال حافظ براي گوشي هاي هوشمند است. امروزه افراد بيشترين زمان خود را صرف استفاده از گوشي هاي همراه خود ميكنند. بنابراين بهتر است كه در ميان ده ها برنامه اي كه در گوشي هايمان نصب كرده ايم، برنامه فال حافظ يا اشعارحافظ را نيز نصب كنبم دتا در مواقعي كه نياز به فال داشتيم با دلمان گرفت از آن به راحتي استفاده كرده و خود را آرام كنيم.

افراد زيادي هستند كه جدا از فال علاقه بسياري به حافظ و ديوان وي دارند و در روز نيز چندين بيت از اشعار وي را ميخوانند. با اپليكيشن فال حافظ يا اشعار حافظ ديگر نيازي به حمل كردن كتابهاي سنگين نيست. همينطو در دسترس و هر لحظه قابل استفاده است.

براي دانلود اين اپليكيشن به سايت https://www.android30t.com/divan-of-hafez/ سر بزنيد.


برچسب: حافظ، فال حافظ، ديوان حافظ، اپليكيشن فال حافظ، برنامه فال حافظ، اشعار حافظ، فال حافظ آنلاين، دانلود فال حافظ، فال حافظ در اندرويد، فال حافظ با تفسير،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۹:۲۸ توسط:negin valadkhani موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :